FBI wkroczyło do kasyna w Second Life
4 kwietnia 2007, 14:48Agenci FBI na zaproszenie firmy Linden Lab odwiedzili wirtualne kasyno w grze Second Life. Rząd USA na razie nie zdecydował, jak traktować wirtualny hazard.
Program wirtualny równie skuteczny, co realny
6 czerwca 2011, 10:48Regularne wizyty w klubie zdrowia gry Second Life pomagają schudnąć w rzeczywistym świecie - przekonują naukowcy z Indiana University.
Agencja Reutera w wirtualnym świecie
18 października 2006, 12:27Agencja Reutera otworzy swoje nowe biuro. Będzie ono o tyle niezwykłe, że znajdzie się w... wirtualnym świecie. Odwiedzać je będą mogli miłośnicy gry Second Life.
Gry polem treningowym dla sztucznej inteligencji
14 września 2007, 17:26Amerykańska firma badawcza Novamante stworzyła oprogramowanie, które uczy się poprzez kontrolowania postaci w wirtualnych światach. Wkrótce światy takie, jak chociażby gra Second Life, będą wykorzystywane jako poligony treningowe dla sztucznej inteligencji (AI).
Teleportacja awatarów
9 lipca 2008, 10:15Twórcy Second Life, firma Linden Labs, we współpracy z IBM-em opracowali serię kompatybilnych awatarów, które mogą "żyć" w wirtualnych światach obu firm. Przedsiębiorstwa poinformowały, że udało im się dokonać "teleportacji" wirtualnych postaci z IBM-owskiego świat OpenSim na serwery Second Life Preview.
Rusza się on, ruszam się i ja
7 sierpnia 2009, 09:22Tworząc w wirtualnym świecie Second Life awatar, który jest szczupły i aktywny fizycznie, sami stajemy się zdrowsi i sprawniejsi – twierdzą badacze z RTI International. Bazując na wynikach wstępnych badań, sądzimy, że użytkownicy wirtualnego świata dostosowują swoją tożsamość, by była spójna z awatarem – przekonuje metodolog Elizabeth Dean.
Kolejny wymiar Surface'a
30 października 2008, 12:41Badacze z brytyjskiego oddziału Microsoft Research pokazali bardzo interesujące rozszerzenie dla urządzenia Surface. Dodaje ono niejako drugi ekran do płaskiego wyświetlacza.
LED-y wygrywają z żarówkami na wszystkich polach
28 grudnia 2017, 19:02W latach 2012-2013 amerykański Departament Energii opublikował trzy części raportu „Life-Cycle Assesment of Energy and Evironmental Impacts of LED Lighting Products”. Porównuje on całkowity wpływ na środowisko LED-ów z roku 2012, LED-ów przewidywanych na rok 2017 oraz żarówek (lamp żarowych) i kompaktowych świetlówek (CFL - kompaktowych lamp fluorescencyjnych).
Wirtualna ambasada
31 stycznia 2007, 11:20Szwecja będzie pierwszym krajem, który otworzy wirtualną ambasadę. Placówka dyplomatyczna powstanie w popularnej grze Second Life.
Pracownicy IBM-a zastrajkują wirtualnie
21 września 2007, 10:16Pracownicy włoskiego oddziału IBM-a planują pikietę przed.... wirtualną siedzibą firmy w Second Life. Zatrudnieni w Błękitnym Gigancie skarżą się, że olbrzymie zyski, jakie osiąga ich przedsiębiorstwo nie przekładają się na ich zarobki.
« poprzednia strona następna strona » 1 2 3 4 5 6 7 …